counter easy hit

ملکہ برطانیہ بڑے صدمے سے دوچار!! شاہی خاندان بکھر گیا۔۔۔ایک اور بہو نے علیحدگی اختیار کرلی

لندن (ویب ڈیسک) ملکہ برطانیہ بڑے صدمے سے دوچار، ایک اور بہو نے طلاق مانگ لی۔ ملکہ برطانیہ الزبتھ کو پوتے کے بعد نواسے نے بھی صدمہ دے دیا، شہزادہ پیٹرفلپ نےاپنی بیوی سے علیحدگی اختیار کرلی، پیٹرفلپس کو ملکہ کا چہیتا نواسہ سمجھا جاتا ہے۔ ملکہ برطانیہ کے نواسے شہزادہ پیٹر فلپس

شرط ہارنے پر لڑکی نے اسٹیڈیم میں ہی حیرت انگیز قدم اُٹھا لیا، شائقین اپنی آنکھوں پر ہاتھ رکھ لیے

نے اہلیہ سے علیحدگی کر لی ، ملکہ کے نواسے کا بیوی سے علیحدگی کے بعد ممکنہ طور پر کینیڈا واپس جانے کا ارادہ ہے۔ شہزادہ پیٹرفلپس کی بارہ سال قبل شادی ہوئی تھی، اور ان کی 2 کمسن بیٹیاں بھی ہیں۔ برطانوی میڈیاکے مطابق پیٹرفلپس کی اہلیہ سے علیحدگی پر ملکہ ناخوش ہیں، شہزادہ اوران کی اہلیہ کی علیحدگی پر ہیری اور میگھن کا فیصلہ بھی اثر انداز ہوا ہے، پیٹر کی اہلیہ آٹم کا تعلق کینیڈا سے ہے۔

دبئی کے سٹور پر کام کرنے والی ایک پاکستان لڑکی کون سا شرمناک کام بطور پارٹ ٹائم اور بونس رقم حاصل کرنے کے چکروں میں کررہی تھی؟حقیقت سامنے آتے ہی پاکستانیوں کے سر شرم سے جھک گئے

 

یاد رہے برطانوی شہزادے ہیری اور اُن کی اہلیہ میگھن مرکل نے شاہی خاندان سے علیحدگی اور معاشی طور پر خود مختاری کا فیصلہ کرتے ہوئے شمالی امریکا منتقل ہونے کا عندیہ دیا تھا۔ شاہی جوڑے نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ وہ شاہی پروٹوکول کو چھوڑ کر عام انسانوں کی طرح زندگی بسر کرنا چاہتے ہیں اور اب وہ مستقبل میں اپنے فلاحی و دیگر کاموں پر توجہ دیں گے۔ بعد ازاں ملکہ برطانیہ، ملکہ الزبتھ نے اپنے پوتے شہزادہ ہیری کے شاہی خاندان سے علیحدگی کے فیصلے کی حمایت کرتے ہوئے ہیری کی اہلیہ میگھن مرکل کو قابل فخر قرار دیا تھا، ملکہ کے پیغام میں جہاں ہیری، ان کی اہلیہ میگھن مرکل اور بیٹے آرچی کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا گیا وہیں ملکہ نے بطور خاص میگھن کا نام لے کر ان کی تعریف کی تھی۔

QUEEN, OF, BRITAIN, SHOCKED, BECAUSE, OF, ANOTHER, SON, AND, DAUGHTER, IN, LAW, LEFT, HER

 

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website