counter easy hit

عوام اورسیاسی دوستوں سے دلبرداشتہ مولانا فضل الرحمن سیاسی خودکشی کرنے جارہے ہیں، حکومت کو کوئی خطرہ نہیں، چوہدری ماجد چیمہ

 

پیرس؍اسلام آباد(ایس ایم حسنین) پاکستان تحریک انصاف یورپ کے نظریاتی متحرک راہنما چوہدری ماجد چیمہ نے پیرس میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ حکومت مخالف دھرنا اصل میں انتخابات میں عوام کی طرف سے ہمیشہ کیلئے بری طرح مسترد کیے گئے مولانا کی سیاسی خودکشی ہے اسی لیے اپوزیشن کی دیگر جماعتوں نے انھیں ٹھکرا دیا ہے اور وہ اکیلئے ہی باجماعت خودکشی کی طرف گامزن ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ مولانا زندگی میں پہلی مرتبہ سیاسی عہدے اور کرپشن کیے بغیر ڈیڑھ سال صرف حکومت اوروزیراعظم عمران خان کیخلاف سازشوں میں مصروف ہیں ۔ انشااللہ ان کو پہلے کی طرح بھرپور ناکامی ہوگی اورعوام کی طرف سے منہ کی کھانی پڑیگی اور ایسے گریں گے کہ دوبارہ کبھی کھڑے نہیں ہوسکیں گے۔

حکومت پہلے سے کہیں زیادہ توانا اور تعلیم، صحت، معیشت ہر سطح پر مسلسل اصلاحات میں مصروف ہے جس سے اندازہ ہوتا ہے کہ تحریک انصاف کی حکومت کس قدر مقبول ہے اورپانچ سال ڈٹ کر اپنے مینڈیٹ کے مطابق عوام کے ٹیکس پرعیاشی اور اربوں کے منصوبوں کے نام پر جائیدادیں بنانے والوں کو جیل کی سلاخوں کے پیچھے بھیجے گی اور تمام نظام کی سرجری کر کے انشااللہ اسے ترقی یافتہ ملکوں کے برابر قانون اور معیشت کا نظام دیگی۔

ch. majid cheema, senior, leader, PTI, Europe, says, sit in, of, Molana Fazal, will, be, his, political, suicide,

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website