counter easy hit

ناقابل یقین خبر : نوجوان نے ایک ہی وقت میں 2 محبوباؤں سے شادی کر لی ، یہ انہونی کیسے ہو گئی ، واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانیے

unbelievable, news, story, youngman, marrried, with, two, girl, friends, at, once

جکارتہ (ویب ڈیسک ) انڈونیشیاء کے شہری نے بیک وقت اپنی دو محبوباﺅں اس وجہ سے شادی کر لی کیونکہ وہ نہیں چاہتا تھا کہ کسی بھی ایک کا اس کی وجہ سے دل ٹوٹ جائے ۔ تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں کئی قسم کی شادیاں منظر عام پر آتی رہتی ہیںلیکن انڈونیشیاءمیں ہونے والی اس ایک انوکھی شادی کی مثال بھی اس کے علاوہ نہیں ملتی ۔ انڈونیشیاء میں ایک نوجوان نے ایک ہی وقت میں اپنی دو محبوباﺅں سے شادی منا لی ،جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے۔ یہ شادی دراصل 17 اگست کو انجام پائی ،ویڈیو میں دیکھا جا سکتاہے کہ درمیان میں دولہاں میاں بیٹھے ہیں جبکہ دو نوں اطراد ان کی دلہنیں موجود ہیں جن کے سروں پر لا ل رنگ کی چادر اوڑھی گئی ہے ۔

دولہے نے وائس آف انڈونیشیاءسے گفتگو کے دوران بتایا کہ ” میرا دل یہ برداشت نہیں کر سکتا تھا کہ دونوں میں سے کسی ایک کا بھی دل ٹوٹے اس لیے میں نے ایک ہی وقت میں دونوں کے ساتھ شادی کرنے کا فیصلہ کیا ۔“یہ شادی انڈونیشیاءکے جزیرے کے علاقے ” کالی منتن “ میں انجام پائی ۔وائس آف انڈونیشیاءکی رپورٹ میں یہ بھی کہا گیاہے کہ دولہے کی جانب سے دونوں دلہنوں کے خاندان کو بھاری رقم جہیز میں دی گئی ہے جو کہ انڈونیشیاءمیں ایک معمول کی روایت ہے ، جس کے تحت دولہے لڑکی کے خاندان والوں کو جہیز کی رقم ادا کرتے ہیں ، جو کہ اس بات کا مظہر ہو تاہے کہ دولہا لڑکی کی دیکھ بھال کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے ۔ دوسری جانب ایک خبر کے مطابق لاٹری کھیلنےکے جنون نے خاتون کی زندگی بدل دی 42سالہ وکی مچل نے ایسی لاٹری جیت لی ہے جس کے مطابق اسے آئندہ30سال تک ہر ماہ 10ہزار پونڈ ملتے رہیں گے۔ یہ انعام اسے نیشنل لاٹری کے ’’سیٹ فار لائف‘‘ پر سب سے بڑی انعام جیتنے والی شخصیت بننے پر دیا گیا۔ ہیلی فیکس کی وکی مچل نے بتایا کہ لاکھوں سالوں تک آپ کسی بڑے انعام کے بارے میں سوچتے ہی رہتے ہیں اور یہ میریے لئے زندگی کو بدل دینے والا انعام ہے۔

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website