counter easy hit

اچھا تو یہ بات تھی: رابی پیرزادہ بھارت کو پیاری ہو گئیں، شوبز کی دنیا سے بڑی خبر

ممبئی(ویب ڈیسک) گلوکارہ رابی پیرزادہ کی لیک ہونے والی نجی نوعیت کی ویڈیوز اور تصاویر نے کئی دن تک سوشل میڈیا پر ہنگامہ برپا کیے رکھا۔ا س دوران کچھ لوگوں نے گلوکارہ پر تنقید کی اور کچھ نے ان کی حمایت کی۔ اب کچھ بھارتی اداکارائیں بھی اس کی حمایت میں سامنے آ گئی ہیں

روڈ پر لگی سکرین ہیک ۔۔۔ ہیکر ز نے پورن ویڈیو چلا دی

 

اور اپنی برہنہ تصاویر انٹرنیٹ پر پوسٹ کرکے اس کے ساتھ اظہار یکجہتی کر رہی ہیں۔ آرٹی ڈاٹ کام کے مطابق تصاویر پوسٹ کرنے والی ان اداکاراﺅں میں سب سے پہلے پاکستانی افغان اداکارہ ملیشا حنا خان ہیں جو ممبئی انڈسٹری میں کام کرتی ہیں اور ممبئی میں ہی مقیم ہیں۔ ملیشا حنا خان نے اپنے ٹوئٹر اکاﺅنٹ پر ’آئی ایم رابی پیرزادہ‘ اور ’سپورٹ رابی پیرزادہ‘ کے ہیش ٹیگز کے ساتھ اپنی برہنہ تصویر پوسٹ کی۔ ملیشا حنا خان کے بعد اشیکا بورا نامی بھارتی اداکارہ نے ٹوئٹر پر اپنی ایک تصویر پوسٹ کر دی۔ اشیکا بورا بھارت کی فحش فلموں کی اداکارہ ہے اور خود کو ’بھارت کی واحد اوریجنل پورن سٹار‘ کہلاتی ہے۔ واضح رہے کہ پاکستان میں بھی رابی پیرزادہ کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے سوشل میڈیا پر ایک مہم چلائی گئی تھی جس میں لوگ اپنی قابل اعتراض تصاویر انٹرنیٹ پر پوسٹ کرتے رہے۔

جس نے بھی دیکھی اُسے اپنی آنکھوں پر یقین ہی نہ آیا ۔۔۔!!! رابی پیر زادہ کی ایک اور ویڈیو منظر عام پر آگئی

 

 

My Boss Daughter in Urdu

 

RAbi pirzada, supported, by, indian, lady, she, posted, naked, body, photo, in, support, of, Rabi Pirzada

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website