counter easy hit

اصولوں اورآئین کی سربلندی کیلئے زندگی بھر قید کاٹنے والے مردحُر کوعمر کے اس حصے میں قید سے ڈرانا مضحکہ خیز ہے، ملک شفیق امجد

Malik Shafiq Amjad, President, PPP, Lalamusa, condemned, arrest, of, ex-President, Asif Ali Zardari

 

 

 

 

 

اصولوں اورآئین کی سربلندی کیلئے زندگی بھر قید کاٹنے والے مردحُر کوعمر کے اس حصے میں قید سے ڈرانا مضحکہ خیز ہے، ملک شفیق امجد

لالہ موسیٰ ؍اسلام آباد(ایس ایم حسنین) پاکستان پیپلز پارٹی لالہ موسیٰ کے سٹی صدر ملک شفیق امجد نے لالہ موسیٰ میں سابق صدر آصف علی زرداری کی گرفتاری کے خلاف اکھٹے ہونے والے راہنمائوں اور کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پیپلز پارٹی لالہ موسیٰ ہر قدم اور ہر آن اپنے قائد جناب آصف علی زرداری کے ساتھ ہے اور ان کے ساتھ ہونے والی ہر زیادتی کا بدلہ جمہوری اصولوں کے مطابق لیا جائیگا۔

انہوں نے کہا کہ ساری عمر مرد حر آصف علی زرداری نے اصولوں اور آئین کے مطابق اپنی ذات کو احتساب کیلئے پیش کیا اور قید سخت اورپیشیاں بھی بھگتیں مگر کبھی ایک لمحے کیلئے بھی متزلزل نہیں ہوئے۔ زندگی بھر پیشیاں بُھگتنے والے آصف علی زرداری کو ایک اور پیشی درپیش ہے۔ اور نااہل خان یہ سمجھتا ہے کہ وہ اس سے مرد حر کو ڈراکر اپنا مطلب نکال سکے گا؟
انہوں نے کہا کہ یہ بات انتہائی مضحکہ خیز اور ماورائے عقل ہے کہ ‏جس انسان نے اپنے اصولوں کی خاطر تمام جوانی زندان میں گُزار دی اب عمر کے آخری حصے میں اُسے زندان سے ڈریا جا رہا ہے!

 

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website