counter easy hit

بغل میں چھری زبان پر میاں صاحب ، میاں صاحب : خواجہ آصف دراصل کس طرح شہباز شریف کی جڑیں کاٹ رہے ہیں ؟ تہلکہ مچا دینے والا انکشاف

لاہور(ویب ڈیسک) وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چودھری نے کہا خالد مقبول صدیقی کا اعلان کوئی انہونی بات نہیں حکومت کو کوئی خطرہ نہیں ۔ الحمرا ہال میں دو روزہ افکار تازہ فیسٹیول میں شرکت کے موقع پر میڈیا سے گفتگو میں وفاقی وزیر فواد چودھری کاکہنا تھا اتحادی جماعتوں میں گلے شکوے رہتے ہیں۔

دلہے کہ یہ چیز بہت لمبی ہے۔۔۔ دیکھ کر دلہن نے شادی سے انکار کر دیا، انتہائی حیران کن خبر

 

ایم کیو ایم اور تحریک انصاف ایک جماعت نہیں۔ ایم کیوایم کو اختلاف رکھنے کا حق ہے ،خالد مقبول نے جو بیان دیا، وہ انہونی بات نہیں۔ فواد کا مزید کہنا تھا بلاول بھٹو کی ایم کیو ایم کو پیشکش غیر سنجیدہ عمل ہے ایم کیو ایم والے سب سمجھتے ہیں، وہ بچے نہیں ہیں، اعتزاز احسن نے نواز شریف کے بارے جو کہا ٹھیک کہا اپوزیشن کا ہر رہنما وزیر اعظم بننے کے چکر میں ہے ، خواجہ آصف کی نظر شہباز شریف کی سیٹ پر ہے ،شہبا ز شریف نواز شریف کو باہر بھجواتے بھجواتے خود باہر چلے گئے ۔ شہباز شریف اس وقت تلاش گمشدہ ہیں ،انکا اشتہار دینا چاہئے ۔ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ اعتزاز احسن جتنا نواز شریف کو جانتے ہیں، بہت کم لوگ جانتے ہیں۔ دیکھتے ہیں ن لیگ اپنے اندرونی اختلافات سے کیسے نمٹتی ہے ۔انہوں نے کہا پاکستان کے پاس عمران خان کے متبادل کوئی سیاسی قیادت نہیں ہے ۔قبل ازیں فواد چودھری کا فیسٹیول کے سیشن سے خطاب میں کہناتھا آرمی چیف کی توسیع پر سپریم کورٹ کا فیصلہ درست نہیں تھا،اداروں کے درمیان خلیج نہیں رکھ سکتے ، آرمی ایکٹ کی منظوری سے پاکستان میں سیاسی استحکام پیدا ہوگا ۔ انہوں نے کہاکہ اگلے 10 سال میں ہمارے لئے سب سے بڑا خطرہ مذہبی انتہا پسندی کا ہے ۔ جن ممالک نے بھی ترقی کی وہ لبرل اور جدید حکومتیں تھیں ،جہاں دوربین سے چاند دیکھنا حلال یا حرام کا مباحثہ ہو ،وہ ملک ترقی نہیں کرسکتا۔ ن لیگ کے سینیٹر مصدق ملک کا سیشن سے خطاب میں کہناتھا ، ہر ادارے کی حد بندی بہت ضروری ہے ، چیزیں کنٹرول میں نہیں لیکن فیصلہ کرنا ہمارے کنٹرول میں ہوتا ہے ، اگلے دس سالوں میں سب سے اہم آزادی رائے پر گفتگو ہے ، کسی کی آواز کو دبانا بنیادی عقائد کے خلاف ہے ۔ پیپلزپارٹی کے سینیٹر مصطفی نواز کھوکھر کا کہناتھا 2030 میں پاکستان کیسا ہوگا یہ کہنا بہت مشکل ہے لیکن آبادی میں بہت اضافہ ہوچکا ہوگا ۔

+

حریم شاہ اور شیخ رشید کا قصہ تمام۔۔۔!!! مریم اورنگزیب اور حنیف عباسی کی ایسی تصویر سامنے آگئی کہ ہر طرف ہلچل مچ گئی

 

KHAWAJA ASIF, IS, IN, THE, NAWAZ SHARIEF, CAMP, AND, CUTTING, THE, ROOTS, OF, SHEHBAZ SHARIF, BUT, VOWS, AGAINST, NAWAZ

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website