counter easy hit

خون سفید ہوگیا: معروف ترین سیاسی رہنما کے بیٹے نے اپنی ہی بہن کو قتل کر دیا، مگر وجہ کیا نکلی؟ افسوسناک خبر

نوشہرہ (ویب ڈیسک) عوامی نیشنل پارٹی کے مرحوم صدر اجمل خٹک کے صاحبزادے نے اپنی بہن کو قتل کردیا۔ ملزم نے بہن کو چھریوں کے وار سے قتل کیا،کوڑہ خٹک میں اے این پی کے مرحوم مرکزی صدر اجمل خٹک کے بیٹے نے اپنی بہن پر چھریوں سے حملہ کر کے اسے قتل کر دیا۔

وہ وقت جب ایک خوبرولڑکی سپر مارکیٹ میں اپنے جسم کی نمائش کر رہی تھی اور ملک الموت آپہنچا۔۔۔ ایسا واقعہ جسے پڑھ کر آپ کا دل بےساختہ ہو کراستغفارکاورد جاری کر دے

ابتدائی اطلاعات کے مطابق جب ماں اپنی بیٹی کو بچانے کے لیے آئی تو وہ بھی چھریوں کی زد میں آکر شدید زخمی ہوگئیں۔ علاقہ پولیس کے مطابق اجمل خٹک کی بیوہ کو شدید زخمی حالت میں اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جہاں ڈاکٹرز ان کی جان بچانے کی کوشش کررہے ہیں۔ اجمل خان خٹک پشتو زبان کے اچھے شاعر بھی تھے۔ وہ اے این پی کے مرکزی صد منتخب ہوئے تھے حالانکہ ولی باغ کے خان عبدالولی خان اور اسفندیارولی خان بھی موجود تھے۔ نواز شریف کی دوسری حکومت برطرف کرکے برسر اقتدار آنے والے سابق صدر پاکستان جنرل پرویز مشرف نے اقتدار سنبھالنے کے بعد جس پہلے سیاستدان سے ملاقات کی تھی تو وہ اجمل خٹک تھے۔ اس وقت ملک کی تمام سرکردہ سیاسی شخصیات کا مرکز و محور اجمل خان خٹک بن گئے تھے۔ عوامی نیشنل پارٹی سے طویل وابستگی رکھنے کے باوجود اس وقت ان کے ’ولی باغ‘ سے سیاسی اختلاف نے جنم لیا اور انہوں ںے عملی سیاسی زندگی میں حصہ لینے کے لیے اپنی راہیں جدا کرلیں۔ اس مقصد کے لیے انہوں نے علیحدہ سیاسی جماعت کی بنیاد رکھی لیکن اسے عوامی پذیرائی نہیں مل سکی جس کے بعد وہ تقریباً گوشہ نشین ہوگئے تھے۔ انتقال سے قبل انہوں نے دوبارہ اے این پی میں شمولیت اختیار کرلی تھی۔

famous, political, personalitiy, son, killed, his, sister

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website