counter easy hit

طیب اردگان اور ڈونلڈ ٹرمپ میں معاملے طے۔۔۔ 13 نومبر کو کیا کرنے والے ہیں ؟ عالمی منظر نامے سے بڑی خبر

استنبول (ویب ڈیسک) ترکی کے صدر رجب طیب اردگان اگلے ہفتے ڈونلڈ ٹرمپ سے ملاقات کے لئے امریکہ کا دورہ کریں گے ۔ گزشتہ روزترک صدررجب طیب اردگان اورامریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کے درمیان ٹیلی فون پرگفتگو ہوئی جس میں فریقین نے بدھ 13 نومبر کو واشنگٹن میں ملاقات کی تصدیق کی ہے۔

ترکی کے ایوان صدر کے مطابق دونوں رہنماؤں کی ٹیلیفونک گفتگو میں شام ترک سرحد،دہشت گردی کے خاتمے ، داعش کے جنگجوؤں کی گرفتاری اور دوطرفہ تعلقات کے امور بھی زیربحث آئے۔ ترک صدر رجب طیب اردگان نے شام کے تنازعہ اور امریکی نمائندگان برائے ایوان کو دورہ منسوخ کرنے کی دھمکی دی تھی ۔ ٹرمپ نے ایک ٹویٹ جاری کرتے ہوئے کہا کہ ان کی اردگان کے ساتھ بہت اچھی بات چیت رہی اور وہ ان کی میزبانی کے منتظر ہیں۔ ٹرمپ نے کہا کہ ٹیلیفونک گفتگو میں اردگان نے شام میں امریکی حملے کے دوران ہلاک ہونے والے دولت اسلامیہ (آئی ایس) کے مرحوم گروپ کے رہنما ابوبکر البغدادی کی اہلیہ کی گرفتاری پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ٹرمپ نے کہا کہ ترک صدر نے مجھے بتایا کہ انہوں نے داعش کے متعدد جنگجوؤں کو گرفتار کرلیا ہے جن کے بارے میں بتایا گیا ہے کہ وہ فرار ہوگئے ہیں۔ ان میں ایک دہشت گرد قاتل البغدادی کی اہلیہ اور بہن بھی شامل ہیں۔” ٹرمپ نے کہا کہ امریکہ نے بغدادی کی موت کے بعد ایک بہت بڑا مواصلاتی آپریشن شروع کیا۔ آئی ایس رہنما شام کے شمال مغربی صوبے ادلیب میں ترکی سے سرحد کے بالکل فاصلے پر کرد جنگجوؤں کی مدد سے کیے گئے امریکی اسپیشل فورسز کے ایک آپریشن میں ہلاک ہوا۔

donald trump, and, tayyab erdgon, agreed, on, 13, november, for, big, task, of, syria, to, be, completed

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website