counter easy hit

بالی وڈ اداکار سنیل شیٹھی کی صاحبزادی تو اونچی فضاؤں میں پرواز کرنے کی شوقین نکلی ۔۔۔۔ ٹائم پاس کے لیے کس کو اپنا بوائے فرینڈ بنا لیا ؟ حیرت کے دھچکے کے لیے تیار ہو کر یہ خبر پڑھیں

ممبئی(ویب ڈیسک) بالی ووڈ اداکار سنیل شیٹھی کی صاحبزادی اتھیا شیٹھی کا بھارت کے اوپننگ بلے باز کے ایل راہل کے ساتھ معاشقہ منظر عام پر آگیا۔انڈیا کی ٹیم ان دنوں جنوبی افریقہ کے خلاف ہوم سیریز کھیل رہی ہے لیکن اوپننگ بلے باز ٹیم سے باہر ہونے کے باعث گراﺅنڈ سے باہر ہی اننگ کھیلنے میںمصروف ہیں۔ کے ایل راہل اور اتھیا شیٹھی گزشتہ کچھ عرصے سے ڈیٹ کر رہے ہیں۔جب اس بارے میں خبریں منظر عام پر آئیں تو دونوں نے ہی ایسی خبروں کو افواہیں قرار دے دیا تھا لیکن اب دونوں کو ایک بار پھر ایک ساتھ دیکھا گیا ہے اور اس ملاقات کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہیں۔ یہ تصاویر ایک ڈنر ڈیٹ کی ہیں جب کے ایل راہل اور اتھیا شیٹھی ایک ریسٹورنٹ میں پہلے پہنچے جس کے بعد اداکار سورج پنچولی اور اکانشا رنجن نے بھی انہیں جوائن کرلیا۔اس سے پہلے ایل راہل کا معروف اداکارہ ندھی اگروال کے ساتھ بھی تعلق رہا کے ایل راہل اور ندھی اگروال کو 29 مئی کو ممبئی کے ایک ریستوراں میں دیکھا گیا تھا ۔ راہل کے فین پیج نے دونوں کی تصاویر کو سوشل میڈیا پر شیئر کیا تھا ۔ کے ایل راہل اور ندھی اگروال کو 29 مئی کو ممبئی کے ایک ریستوراں میں دیکھا گیا تھا ۔ راہل کے فین پیج نے دونوں کی تصاویر کو سوشل میڈیا پر شیئر کیا ۔ ۔ حالانکہ ویب پورٹل اسپاٹ بوائے کا دعوی ہے کہ ندھی نے ایک انٹرویو کے دروان ڈیٹ کرنے کی بات مسترد کردی ہے ۔ ندھی نے کہا کہ ہاں میں اور راہل ڈنر کیلئے گئے تھے ، کیونکہ میں انہیں کافی طویل عرصہ سے جانتی ہوں ، میں اس کو اس وقت سے جانتی ہوں جب وہ کرکٹر نہیں بنا تھا اور نہ ہی میں اداکارہ تھی ، جب بھی وہ ممبئی آتا ہے تو ہم دونوں ملتے ضرور ہیں۔ اس خوبصورت ادکارہ نے منا مائیکل فلم کے ذریعہ بالی ووڈ میں قدم رکھا تھا۔ گزشتہ سال ریلیز ہوئی اس فلم کے ہیرو ٹائیگر شراف تھے ۔

DAUGHTER, OF, SUNIL SHETTY, FLYING, IN, HTE, AIR, OF, BOLLYWOOD, SHE, CHANGES, BOY FRIEND, OFTEN

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website