counter easy hit

بڑے نازوں سے ا ٓنے والی طوبیٰ لیاقت کی موجودگی میں عامر لیاقت کی تیسری شادی ۔۔۔۔ مداحوں کو حیران کر دینے والی خبرآگئی

لاہور(ویب ڈیسک )معروف اداکارہ فضا علی نے کہا ہے کہ عامر لیاقت نے اپنی بیوی کے سامنے شو پر مجھے شادی کے لیے پرپوز کیا ،وہ بہت اچھے ،صاف دل اور چنچل انسان ہیں ،ان کے دل میں کچھ نہیں ہوتا، جو کچھ ان کے ذہن میں ہو وہ کہہ دیتے ہیں۔

ایک انٹر ویو میں فضا علی نے بتا یا کہ عامر لیاقت نے بہت صاف نیت سے پرپوز کیا تھا ،میں ان سے ملتی نہیں تھی اور نہ ہی ایسا کچھ تھا میں کسی کام کے سلسلے میں کراچی گئی ہوئی تھی،انہیں پتہ چلا کہ میری طلاق ہوئی ہے تو انہوں نے ڈائریکٹ مجھ سے رشتے کی بات کی ۔انہوں نے کہا تھاکہ میں دنیا کے سامنے شادی کرنا چاہتا ہوں ۔بڑے اچھے طریقے سے پرپوز کیا تھا ،اس وقت میں پریشان تھی اس لیے کوئی فیصلہ نہیں کیا ۔ان کا کہنا تھا کہ بہت عرصے بعد عامر لیاقت کی دوسری شادی کا سنا ،طوبیٰ بھی میری بہت اچھی دوست ہے ۔ فضا علی نے بتا یا کہ اس کے بعد عامر لیاقت میرے شو پر طوبیٰ کے ساتھ آئے اور کہا کہ میں پہلے بھی راضی تھا اور اب بھی راضی ہوں ،ابھی دیر نہیں ہوئی ،اور طوبیٰ کو بھی کوئی مسئلہ نہیں ہے ۔اس بات پر ہنستے ہوئے فضا علی نے کہا کہ عامر لیاقت ایسے ہی ہیں ،وہ ایسے ہی بول دیتے ہیں کچھ بھی ۔ جبکہ دوسری جانب ایک خبر کے مطابق تجزیہ کار مظہر عباس نے کہاہے کہ ر یاست اس لئے کمزور ہورہی ہے کہ ریاست کے چاروں ستونوں میں دراڑیں پڑ رہی ہیں، پاکستان کے الیکشن میں دھاندلی نہیں ہوتی لیکن بہت خوبصورت انداز میں منیج کئے جاتے ہیں۔جیونیوز کے پروگرام ”رپورٹ کارڈ“میں گفتگو کرتے ہوئے مظہرعباس نے کہا کہ ریاست اس لئے کمزور ہورہی ہے کہ ریاست کے چاروں ستونوں میں دراڑیں پڑ رہی ہیں، پاکستان کے الیکشن میں دھاندلی نہیں ہوتی لیکن بہت خوبصورت انداز میں منیج کئے جاتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف جب بھی ڈیل کرتے ہیں ، ان کو فوائد حاصل ہوتے ہیں اور جب ڈیل نہیں کرتے تو ان کو نقصانات ہوتے ہیں۔ نواز شریف کوایک ڈیل کے نتیجے ہی میں اقتدار میں لایا گیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ ابھی تک ایسے کوئی شواہد نہیں ہیں جن کی بناءپرہم کہہ سکیں کہ ڈیل ہوئی ہے ۔مظہر عباس نے کہا کہ چودھری غلام سرور عمران خان کی کابینہ کے وزیر ہیں اور کہہ رہے ہیں کہ ڈیل ہوئی ہے ۔ان کی بات کا نوٹس سب سے پہلے عمران خان کولینا چاہئے۔انہوں نے کہاکہ مولانا فضل الرحمان کویہ بات ماننی پڑے گی کہ کونسا جوڈیشل فورم ہو جو یہ فیصلہ کرے کہ 2018کے الیکشن دھاندلی زدہ تھے ۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کی طرف سے جوڈیشل کمیشن بنانے کی پیشکش بری نہیں ہے ، صرف اپوزیشن جماعتوں کے الیکشن کو دھاندلی زدہ کہنے سے حکومت گھر نہیں جاسکتی ۔

Amir, liaquat, heading, for, 3rd,Marriage, he, proposed, in, front, of, tooba liaquat

About MH Kazmi

Journalism is not something we are earning, it is the treasure that we have to save for our generations. Strong believer of constructive role of Journalism in future world.

Connect

Follow on Twitter Connect on Facebook View all Posts Visit Website