counter easy hit

شردھا کپور کے ساتھ دوستی کی خبروں سے فرحان اختر تنگ آگئے

ممبئی: بالی ووڈ ہدایتکارواداکارفرحان اختر کا نام گزشتہ عرصے سے اداکارہ شردھا کپور کے ساتھ جوڑا جارہا ہے تاہم اب اداکارایک بارپھر شردھا کپورکا نام اپنے ساتھ جوڑنے والوں پربرہم ہوگئے ہیں۔

Farhan Akhtar became furious with the news of friendship with Shardha Kapoorبھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکار فرحان اختر کا نام اہلیہ کوطلاق دینے کے بعد مختلف اداکاراؤں کے ساتھ جوڑا گیا تاہم سب سے زیادہ جس اداکارہ کا نام جوڑا گیا وہ کوئی اورنہیں بلکہ شردھا کپورہیں تاہم اب ایک بارپھر اداکار نے شردھا کپور کے ساتھ گہری دوستی کی خبروں کی تردید کردی ہے۔ انٹرویو کے دوران جب اداکارفرحان اخترسے اس حوالے سے پوچھا گیا توان کا کہنا تھا کہ میں اس وقت کسی کے ساتھ بھی رشتہ قائم کرنے کے حوالے سے نہیں سوچ رہا ہوں، جو ہونا ہوگا وہ توہوگا تاہم جو کچھ بھی اس متعلق لکھا اور بولا جارہا ہے وہ سب کی سوچ پراپنی منحصر ہے۔

اداکار نے کہا کہ افسوس ہے کہ کسی کے ساتھ بھی دوستی پرسوال اٹھا دیا جاتا ہے کیونکہ وہ دوست آپ کا اچھا دوست ہوتا ہے، اس طرح کی سوچ پرافسوس ہوتا ہے جب کہ ایسی سوچ بہتر بھی نہیں ہے اور میرے اور شردھا سے متعلق کہی ہوئی ہوئی تمام باتیں من گھڑت اور جھوٹ پر مبنی ہیں۔ اس سے قبل شردھا کپور نے بھی فرحان اختر کے ساتھ گہری دوستی سے متعلق کہا تھا کہ انہیں حیرت ہوتی ہے کہ فنکاروں کے درمیان قربتوں کی خبریں آتی کہاں سے ہیں۔ یہ بہت بُری اور غیر منصفانہ بات ہے۔ یہ کسی بھی اداکار کے لیے انتہائی برا ہوتا ہے جب اس کی کسی کے ساتھ تعلق کی خبریں شہ سرخی بن کر نظرآتی ہیں۔

You must be logged in to post a comment Login